Przeniesienie do spellsystemu pobierania informacji z kontrolerów
Stan obecny:
Kontroler informuje spellsystem co event/physics frame w jakim stanie się znajduje (rotacja, pozycja, klikanie)
Propozycja:
Node spell system zawiera exporty w które można wpisać XRController3D. Samodzielnie pobiera informacje o rotacji i pozycji kontrolerów jak również samodzielnie łączy potrzebne eventy. Node spellsystem będzie można skonfigurować do pomijania pewnych informacji.
Zalety:
- Z plików LeftController.gd i RightController.gd wyleci sporo kodu
- Większa kontrola nad wykorzystywanymi informacjami w spell systemie
- Wyleci sporo kodu z SpellSystem.cs, bo nie będzie potrzeby wystawiania na zewnątrz metod przyjmujących dane
Wady:
- Utrudnione zostanie debugowanie, ponieważ trzeba będzie utworzyć nowy obiekt typu XRController3D i nadpisywać jego parametry zamiast w prosty sposób wywoływać funkcje do wprowadzania danych
- Usunięcie metod wprowadzających dane do SpellSystemu odbiera pełną kontrolę z XRController3D